Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

11 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Gisteren hebben we een dagje vrij genomen en hebben zijn we naar Hua Hin gegaan, samen met nog een Pools meisje waarmee we veel optrekken. Dat was super leuk! We hebben een traditionele thaise massage gehad. Dat was super fijn en daarna konden we er weer tegen aan haha. Ook heb ik een super mooie jurk gekocht, normaal gesproken koop ik nooit jurken maar deze was zo mooi! hahah xD
We hebben lang in Hua Hin rondgelopen en we hebben de night market meegemaakt. Wat een drukte hahaha maar wel heel leuk en indrukwekkend. Voor weinig wel leuk kunnen shoppe tijdens de nightmarket. Ook Renske heeft hele leuke kleding gekocht! Vooral korte broekjes want die hadden we wel nodig met dit weer :P

Vandaag zijn we weer aan het werk gegaan heb ik bij de primapes 1 gestaan (de primapes 2 was in het bos) Dat was ook wel heel leuk. Zijn andere soort apen en die waren iets gevaarlijker. Ze willen me daar leider op maken. Langzamerhand worden we op elke vlakken ingegewerkt en worden we daar leider in. Super leuk om dan ook dingen over de dieren uit te leggen aan de nieuwe volunteers zodat die wat meer snappen van de apen en hun gedrag.

Het is heel vreemd om te beseffen dat we over anderhalve week op de helft zitten van deze toffe stage!

• 11 Maart 2015 - 13:53

Joke:

Ha, veel betere berichten! Probeer ondanks het harde werken erven te genieten.

• 11 Maart 2015 - 14:37

Annabelle:

He lieve Veer,

Wat leuk om je stukken te lezen zeg! Goed om te horen dat jullie ook even een dagje vrij nemen :) ik zie het trouwens helemaal voor me met de apen en andere dieren. Heel veel plezier de komende weken en ik hoop dat je vaker er even tussen uit kan :)

Dikke kus, ook voor Renske

• 11 Maart 2015 - 15:30

Diana:

Na zo'n Thaise massage zal jullie vermoeidheid wel verdwijnen als sneeuw voor de zon en het schijnt zoveel energie te geven dat jullie die apen wel aan kunnen ;o)
    Ook nog ff lekker geshopt, het koffer weer aangevuld en zo hoort het ook.
    Maar vooral is het fijn om te lezen dat jullie opnieuw een bijzondere stage hebben en dat jullie er nu weer van genieten.
    Nu het beter geregeld is, zoals ik het begrijp, is het wel erg hard werken (en dat kan je, dat weten we!) maar dat je wederom weer wel wat moois er voor terug krijgt ;o).
    Wat een mooie opleiding hebben jullie toch en wat voor mooie kansen krijgen jullie! Van Harte Gegund.
    Liefs XXX

• 11 Maart 2015 - 19:04