Geregeld! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu Geregeld! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu

Geregeld!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

10 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes! Doet ons goed!

Gisteren hebben we een goed gesprek gehad met onze stagebegeleider. We hebben de opdrachten besproken en we hebben daarvoor een extra dag vrij gekregen om daar aan te werken. Het fijne was was dat we daar zelf niet eens om hoefde te vragen, ze kwam daar zelf mee aanzetten. Dat is wel heel fijn, ze weet dus dat dit heel veel tijd in beslag gaat nemen en ze gaat ons helpen met alles zo veel ze kan.

Gisteren hebben Renske en ik, samen met een andere nieuwe groep Nederlanders, ook nog een kleine tour gehad van Edwin Wiek. Hij is heel veel dingen aan het verbouwen om het welzijn van de dieren nog beter te maken. Hij krijgt zelfs ook in september tijgers uit Nederland die hij gaat opvangen (dat zijn die tijgers die in europa in de circussen zaten). Daar is hij nu een verblif voor aan het bouwen zodat de tijgers een natuurlijk en groot verblijf krijgen. Ook is hij een meer natuurlijker en groter verblijf voor de gibbons aan het maken.
Hij heeft ons veel uitgelegd over de projecten die hij aan het maken is en hji heeft ons ook veel gedragingen uitgelegd van bepaalde aapsoorten.
Fijn om te zien waar het geld dat je ervoor betaald er ook echt naar de dieren gaat!

Voor ons project moeten Renske en ik ook gefilmd worden over hoe we mensen aansturen. Gisteren was Renske aan de beurt. Ze deed het super goed en hopelijk kunnen we daar een mooi filmpje van maken :D

Dat alles nu geregeld is geeft Renske en mij veel meer rust. Nu weten we zeker dat we er tijd voor krijgen. Vandaag gaan we naar Hua Hin.. Shoppee!!

:D

• 10 Maart 2015 - 07:54

Winny:

Hee, dit is weer beter nieuws van je.
    Fijn om het te horen want het vorige baarde ons flink wat zorgen.
    Nu ook zelf mee zorgen dat de afspraken die gemaakt zijn gehandhaaft worden. Dit is beter voor iedereen.
    Heel veel liefs en groetjes.

• 10 Maart 2015 - 07:57

Diana:

Goed gedaan meiden!
    Geniet lekker van de 'rust' en.... je hebt echt een mooie aankoop gedaan!
    Liefs XXX

• 10 Maart 2015 - 12:20

Joke :

Dat lucht op! Wel iets voor jou die tijgers Vera! Wat fijn dat ze jullie gaat helpen met de stageopdrachten. Snel alles erdoorheen jassen dat dat klaar is. Kunnen jullie de laatste weken het wat rustiger aan doen.
    Ben heel trots op jullie dat leiding geven!