Naar Thailand en de eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu Naar Thailand en de eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu

Naar Thailand en de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Vera

24 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Hi!

Na een lange vlucht in het vliegtuig eindelijk aangekomen in Bangkok! Het was een goede vlucht zonder mankementen, alleen maar 1 uurtje geslapen :(. We kregen toen we naar de taxi liepen gelijk een smack in the face door de warmte! Gelukkig was onze taxi er al konden we gelijk instappen. Eerst wel 2 auto's aan de kant duwen want onze taxi was helemaal ingebouwd xD Daarna wel de autos weer terug gezet :D

Na 2 uur en 50 minuten in de taxi hebben gezeten, waren we aangekomen bij WFFT. We werden vriendelijk onthaald en we kregen gelijk onze kamer aangewezen. Gelukkig is er airco! Anders was het echt niet vol te houden. Daarna hebben we een kleine rondleiding gehad en hebben we ook Edwin Wiek ontmoet (de oprichter van WFFT). Hij was blij om ons te zien, namelijk ook omdat hij dan eindelijk Nederlands kon praten xD
Daarna zijn we snel gaan slapen want we waren kapot. De dag erna moesten we er namelijk ook weer om 6:00 uit want om 6:30 beginnen we met de eerste werkzaamheden!

De dag erna moesten we om 6:30 beginnen en hebben we eerst de apen hun drinkbakken schoongemaakt en ze weer drinken gegeven. Daarna moesten we het eten voor ze klaarmaken en het aan ze geven. Hokken schoonmaken, apen weer drinken geven en een zwembadje schoonmaken van de catfish (is een katachtigen), weer drinkronde en daarna hebben we een grote tour van 2,5 uur gekregen, wat ook wel nodig was, om het park en die was enorm groot! De dieren krijgen hier echt heel veel en ze proberen zo veel mogelijk te doen om de dieren een fijn leven te geven.

Morgen weer de aapjes verzorgen en genieten!

Xx

• 24 Februari 2015 - 17:57

Diana Verstijnen:

Thailand behoort dus ook niet tot de gestructureerde landen net als Nederland, hahaha. Wat leuk om zo'n situatie mee te maken met die auto's. Echt lachen...
    Het is mooi om te lezen dat je eerste indruk over het park erg positief is. Jullie kijken toch met andere ogen naar het welzijn van de dieren als wij. Mooi hoor!
    Dat je gelijk in contact mag komen met de apen is toch een bijzonder leuk begin van je stage.

Geniet van je tijd... en hopelijk tot gauw.

XXX

• 24 Februari 2015 - 21:12

Floortje:

Super leuk om te lezen wat jullie aan het doen zijn! Was al benieuwd! Zal in het begin best zwaar zijn; werken in de hitte. Hopelijk wennen jullie snel aan het klimaat! Geniet ervan meidenXx

• 25 Februari 2015 - 07:15

Joke:

Ik ben erg bllij van julllie te horen en vooral dat het goed gaat! Vera, bedankt voor je verslagje.