Other Wildlife - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu Other Wildlife - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Vera Verstijnen - WaarBenJij.nu

Other Wildlife

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

01 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Hi!

De laatste 2 dagen heb ik de andere wildlife verzorgd.woensdag was ik gelukkig vrij dus dat was even bijtanken haha. Tijdens het verzorgen van de andere wilde dieren in het park moet je dieren verzorgen zoals papegaaien, otters, roofvogels en een andere soort aap (waarvan ik even de naam kwijt ben). Olly de otter is altijd heel luidruchtig. Die verbleef eerst op een school met kinderen en elke keer als Olly geluid maakte kreeg hij eten. Ook nu als je langs zijn verblijf loopt dan klim hij tegen het hek omhoog en krijst hij heel het park door, alsof hij nog nooit eten heeft gehad, terwijl hij hier toch echt genoeg krijgt! Het is wel handig als je de weg kwijt bent, loopt gewoon richten Olly en je komt bij het volunteerhouse terecht xD

Tijdens het schoonmaken van het papegaaienverblijf moet je de papegaaien eten geven en alle bladeren van de grond opvegen zodat het verblijf er weer schoon uit ziet. Blue (1 van de papegaaien) heeft een hekel aan de bezem. Hij valt die aan en gaat erop zitten. dan ligt je werk ongeveer 10 minuten stil omdat je hem er probeert voorzichtig af te krijgen haha. ohja en hij valt je enkels aan.. dus altijd uitkijken xD

De leguanen verzorgen we ook. Dan ga je het verblijf in en moet je het water en eten verversen. Ook alle bladeren moeten uit het verblijf worden gehaald. Dan ga je dat verblijf in en dan ben je nog geen armlengte van die leguaan vandaan die aan het kijken is hoe jij zijn verblijf schoonmaakt xD

Vrijdagavond zijn we gaan uiteten, met een grote groep. voor ongeveer 7 euro heb je een heel avondeten met wijn :D Daarna hebben we nog even iemands verjaardag gevierd :D

Komende woensdag zijn we weer vrij en gaan we lekker maar een Spa :D

Doeiii

• 01 Maart 2015 - 08:04

Winny Van Bavel:

Hoi Vera,
    Wat leuk hebben jullie het daar en ook nog ff tijd om wat te relaxen.
    Gezellig dat je zo ook allerlei andere mensen ontmoet.
    Zijn die mensen uit de regio of zijn het net als jullie studenten met een groot hart voor dieren uit alle windstreken.
    Uit je eerder verslag las ik dat er geen en niet vaak Nederlanders zijn omdat de eigenaar van het park blij was om weer eens Nederlands te spreken.

Laat je woensdag maar eens heerlijk verwennen in de Spa want de temperaturen en misschien de hoge vochtigheidsgraad zal best vermoeiend voor je zijn.

Genieten en weer
    Groetjes.

• 02 Maart 2015 - 22:16

Diana:

Wat leuk om dit alles weer te lezen! het blijft bijzonder wat je allemaal meemaakt. Aanstaande woensdag een heerlijk spa-tje ;o) . Wat zal je daar van opknappen. Geniet ze girl!

Liefs XX